Re: NTFS i DOS

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 25 Oct 2004 - 15:17:00 MET DST

Użytkownik "Wiktor S." <look@my.sig> napisał w wiadomości
news:clikvk$if9$1@news.onet.pl

> Trzeba utworzyć odpowiedni wpis w pliku \boot.ini
[...]
> C:\="FreeDOS"
>
> ostatnia linijka dodaje opcję startowania z dysku C (windows jest na
> E). Tekst w cudzysłowiu jest nieistotny.

Ostatnia linijka dodaje opcję ładowania pliku Bootsect.dos, a nie
systemu. Dopiero kod zapisany w tym pliku ładuje pliki systemowe Win9x.
Niech cię nie zwiedzie to, że nazwa tego pliku nie jest wprost
wymieniona w tym wpisie...

Proponuję zaznajomić się z programikiem Bootpart
http://ourworld.compuserve.com/homepages/gvollant/bootpart.htm.

> O ile mi wiadomo, instalator Win9x zamaże sektory startowe i nie
> będzie można uruchomić NT-ka. Jak to naprawić poszukaj w archiwum.

O ile mi wiadomo, to instalator Win9x nie tyka partycji NTFS... ale ja
tu tylko sprzątam ;-).

/odpowiadając zmień px na pl/