Re: dysk Raid

Autor: Piotr 'Sofcik' Smerda <piotrs00_at_niespamowac.pl>
Data: Mon 25 Oct 2004 - 14:26:08 MET DST

On 25 Oct 2004 13:43:13 +0200, Maciek wrote:

> Witajcie
>
> Podczas imporu obcego dysku dymnamicznego w win2k występuje natępujący
> komunikat " Błąd wewnętrzny - grupa dysków istnieje i jest impotowana" chdzi o
> dysk serial ata - wd 250 gb
>
> Pomóżcie siedzę od dwóch godzin i nic - problem zaistniał po wrzuceniu ghosta
>
> Pozdrawiam

Jeśli robiłeś ghostem kopię dysku dynamicznego na swój nowy dysk to
proponowałbym po zrobieniu obrazu wykonać zmianę sygnatury dysku bądź jego
konwersję do dysku podstawowego - obie te czynności masz opisane w archiwum
grupy.
Po konwersji na dysk podstawowy i dodaniu do systemu możesz przeprowadzić
znów konwersję do dysku dynamicznego i w ten sposób ominiesz problem.
Zastanawia mnie tylko temat tego posta - napisałeś "RAID" a w poście mówisz
o jednym dysku ... napisz coś więcej.

--
Pozdrawiam
Piotrek