Re: dysk Raid

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 25 Oct 2004 - 14:12:41 MET DST

Użytkownik "Maciek" <m_kaczynskiWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:2d43.00000128.417ce6cf@newsgate.onet.pl
> Witajcie
>
> Podczas imporu obcego dysku dymnamicznego w win2k występuje natępujący
> komunikat " Błąd wewnętrzny - grupa dysków istnieje i jest
> impotowana" chdzi o dysk serial ata - wd 250 gb
>
> Pomóżcie siedzę od dwóch godzin i nic - problem zaistniał po
> wrzuceniu ghosta

Czy ten obcy dysk nie jest czasem klonem twojego dysku?
Generalnie dyski są rozpoznawane po ich podpisach, jeżeli dysponujesz
Resource Kit, to możez się im przyjrzeć przy pomocy dumpcfg.exe. Oba
dyski muszą mieć różne podpisy. Podpis można oczywiście zmienić, ale
zastrzegam że z dyskami dynamicznymi i z RAID mało miałem do czynienia.

/odpowiadając zmień px na pl/