zasob sieciowy nie mapuje sie

Autor: aja <aja_at_gazeta.n_o_s_p.am.gazeta.pl>
Data: Mon 25 Oct 2004 - 11:05:34 MET DST

Witam
Moze NTG, ale sprubuje. Nie mam juz pomysla.
Jest sobie w sieci lokalnej linux na nim samba wystawia pewien katalog dla
usera u1 pelen dostep ( haselko powiedzmy h1)

Z poziomu win2003 server chce ten zasob na stale zmapowac.
Czyli Explorator windows/mapuj dysk sieciowy/ wybieram sobie na jaki naped
mapowac/ wybieram ten zasob z sieci \\ip linuxa\katalog
nastepnie zaznaczam by podlaczyl ponownie przy zalogowaniu. Na koniec
podaje by do zalogowania wybral innego user i zapodaje usera u1 i haslo h1
I przyjmuje mi to loguje sie wszystko landie pieknie
Wystarczy ze zresetuje kompa a on po kliknieciu na zmapowany zasob wywala:
"Niepoprawne haslo lub nieznana nazwa uzytkownika dla \\ip linuxa\katalog a
w polu nazwa uzytkownika widnieje server2003\u1

Rzecz w tym ze dodatkowo juz zalozylem na windzie tego samego usera u1 z tym
samym haslem h1 i mimo to po restarcie nie potrafi sie zalogowac do zasobu.

Prosze o jakas pomoc bo sam juz nie daje rady.
Z gory dziekuje za pomoc
AJA