Aktywacja windowsa xp

Autor: Zed <zoommaxWYTNIJTO_at_o2.pl>
Data: Mon 25 Oct 2004 - 09:52:54 MET DST

Witam

Mam kilka pytan byc moze ktos znajdzie chwilke czasu aby rozwiac moje watpliwosci.

Zakupiony windows Xp oem (z myszka) legalny, wlasnie przymierzam sie do instalki.

1/ po instalce do 30 dni trzeba go aktywowac (mozna telefonicznie)
co w przypadku gdy system mi padnie, czy ponowna instalacja wiaze sie z ponowna
aktywacja czy numer otrzymany przy pierwszej aktywacji bedzie nadal aktualny?

2/ co jest z tymi zmianami sprzetu w kompie czy po kazdej (istotnej) zmianie
trzeba aktywowac od nowa system? Ile razy mozna robic taka aktywacje?
(strasznie duzo tu niejasnosci nawet na stronie ms)

3/ dosyc ostro mieszam w systemie i zdaza sie czesto ze lubi "odmowic wspolpracy
DEFINITYWNIE"
wymyslilem sobie cos takego zeby po ew kazdej reinstalacji nie trzeba bylo
aktywowac, to zainstaluje na czysto system ustawie to co trzeba (bez
instalowania dodatkowych programow) i zrobie image calego dysku (sam system
wejdzie a 1cd zapewne), potem po padzie wystarczy "nadpisac" caly dysk kopia z
imagea i mam znowu czysty aktywowany system , wystarczy doinstalowac programy.
czy ktos moze doradzic jakim programem najlepeij by bylo przeprowadzac taki
zabieg wiem ze norton ghost jest podobno najlepszy ale zalezy mi na jakims TANIM
rozwiazaniu a najlepiej darmowym

pozdrawiam
i z gory dziekuje za ew rady