ile zajmuje win2k?

Autor: Andrzej Kaczmarczyk <andrkac_at_wytnij.mnie.gazeta.pl>
Data: Sun 24 Oct 2004 - 19:48:45 MET DST

zaczynają mi coraz bardziej przeszkadzać niedoskonałości win98 i
zastanawiam się nad win2k (xp nie lubię i chyba nigdy nie polubię).

Dysk wygląda teraz tak, że mam partycję 4GB na system i program files, i
na niej tylko 1GB wolnego miejsca.
Czy to ma sens?
Ile zajmuje win2k świeżo po instalacji? potrzebnego softu trochę mi
trzeba, więc chyba najłatwiej będzie porównać w ten spsosób.

--
Pozdrawiam
Andrzej Kaczmarczyk