XP Home + sp2 > Aktywacja :(

Autor: $kubi <skubi23t_at_wp.pl>
Data: Sun 24 Oct 2004 - 19:40:53 MET DST

Wiem że nie przystaje ale bardzo proszę i tu o pomoc .... :(

Witam!
W związku z tym że za niedługo strace windowsa o ile mi nie pomozecie prosze
o pomoc ...

Mam XP Home Edition ( bootoowany z sp i sp2 odrazu ) i jest problem z
aktywacja ... moze macie juz na to jakies czary mary ? Proszę was bardzo
pomóżcie jak najszybciej bo mi windowsa zje ... :(

Jeżeli macie jakieś rady to piszcie tu i na maila ...

pozdrawiam
$kubi