Re: Win 2000 + użytkownicy

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 23 Oct 2004 - 21:38:11 MET DST

Użytkownik "Jacek " <jdwind.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:cle8vg$g93$1@inews.gazeta.pl
> Witam, nie znam na tyle win2000 aby rozwiązać mój problem, a jest on
> taki: mam w pracy komputer, który teoretycznie jest "mój" (ja
> instalowałem na nim system i oprogramowanie, ja dbam o to, żeby to
> chodziło jak powinno etc.) a w praktyce wygląda to różnie. Mam
> podłączenie do internetu, ale nie jest to jakaś specjalna sieć, tylko
> DSL, do którego podpięte jest kilkanaście komputerów. Więc
> praktycznie mogę robić wszystko z tym komputerem, nie mam nad sobą
> żadnego admina. I tu właśnie zaczyna się mój problem - mamy w pokoju
> [...]

Wszystko można - załóż mu konto z prawami zwykłego użytkownika, pogrzeb
w GPO (Zasady Zabezpieczeń Lokalnych) i w szablonach administracyjnych
(mmc.exe ==> dodaj/usuń przystawkę). Net załatwisz konfigurując mu
nieprawidłowe proxy bez możliwości zmiany (zablokuj). Co do nagrywarki -
w Nero istnieje możliwość przypisania użytkownika do grupy mającej
uprawnienia do nagrywania, można zresztą zabronić mu uruchamiania tego
programu poprzez ACL-e. Dostęp do folderów też zablokujesz ustawiając do
nich uprawnienia. Resztę wygooglasz.

/odpowiadając zmień px na pl/