Re: Zle mi dziala zegarek w kompie

Autor: MarcinB <mn_b[a_może_by_tak_bez_spamu_?>
Data: Fri 22 Oct 2004 - 11:35:17 MET DST

Użytkownik "Fantom" <szczukot@skasujto.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cl80h6$otq$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Chodzi o to, ze ciagle mi sie spoznia zegarek na kompie.

Miałem tak na "dojrzałym" 98SE po włożeniu sieciówki zaczęły się cuda z
czasem, wtedy włączyłem synchronizację co godzinę (program wykazywał różnice
od kilkunastu sekund do kilkunastu minut *po godzinie od poprzedniej
synchronizacji*). Po ponownej instalacji systemu od zera problem przestał
się pojawiać.

MarcinB.