Re: Zle mi dziala zegarek w kompie

Autor: conrad <conrad_uk_at_gazeta.pl>
Data: Fri 22 Oct 2004 - 10:07:25 MET DST

Użytkownik Fantom napisał:
> Witam
> No juz nie wiem gdzie pisac i czego to moze byc wina. Czy sprzetu czy
> oprogramowania. Chodzi o to, ze ciagle mi sie spoznia zegarek na kompie.

Ja tak mialem jak chodzila u mnie 24h/dobe odpalona Kazaa Lite. Po
wywaleniu problem zniknal. Dodam tylko, ze ta wersja kazy byla jakas
dziwnie mocno obciazajaca system, moze wiec w twoim przypadku rowniez
siedzi cos co maksymalnie zamula kompa... a pomysl z bateryjka wydaje mi
sie nieskuteczny... jakby bateryjka nie dzialala to zegar resetowalby ci
sie do 1980 ktoregostam roku, a nie zmienial w sumie dowolnie tudziez
odliczal czas wolniej. Cos moze rowniez ci zamulac przerwanie zajmowane
przez urzadzenie zwane 'Czasomierz Systemowy'. U mnie to dziala na IRQ
0, we/wy 0040 - 0043. Jest jeszcze urzadzenie systemowe 'Zegar Systemowy
CMOS...' dziala u mnie na IRQ 8, we/wy 0070 - 0073. Moze masz cos
namieszane tam ? Moze po prostu wywal te urzadzenia i zresetuj kompa aby
znalazl je ponownie :P
Mam win XP Pro + SP2

Pozdrawiam
Konrad