Re: Problem - dysk, partycje w win2003

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 22 Oct 2004 - 01:37:57 MET DST

Użytkownik "Vincin" <darkcity@gower.pl> napisał w wiadomości
news:cl9fsf$slu$1@news.dialog.net.pl
> Witam
> Po zainstalowaniu win 2k3 podpialem dysk 60gb podzielony na 4
> partycje - ntfts jedna i reszte fat.
> Problem w tym, iz w zarzadzaniu dyskami partycje pokazane sa jako
> niesformatowane, mimo iz zapelnione sa niemal calkowicie. Po
> przypisaniu litery rowniez to samo, partycje widziane sa jako
> niesformatowane.
> Przed chwila do glownego dysku na ktorym jest zainstalowany system,
> dodalem nowa partycje programem bootit i sformatowalem ja (fat 32) i
> problem ten sam, widziana jest jako niesformatowana.

> [...]

A jak te dyski wykrywa BIOS - jako LBA?
Napisz coś więcej: jaka płyta główna, jakie dyski, czym tworzyłeś
partycje i na jakiej płycie głównej, czy korzystałeś z jakiegoś programu
typu Ontrack Diskmanager, jak widzi te partycje BootIt (czy są podane
wartości LBA w parametrach partycji) i czy widzi on ich zawartość
(wybierz Image|Restore i zobaczysz główny katalog).

/odpowiadając zmień px na pl/