Re: Hibernacja pod XP

Autor: Roberto <robert74_at_DAMItkdami.net>
Data: Thu 21 Oct 2004 - 15:26:47 MET DST

Ktuś, czyli "ale" posługując się mailem <rafzub[wytnij)@poczta.onet.pl>,
po przemyśleniu napisał(a):

> Mam taki problem:
> 2 systemy:
> - win 2000 z działającą hibernacją,
> - win Xp bez możliwości przejścia na Hibernację.
> Czy może ktoś wiem co jest tego przyczyną. Wszystkie sprawy z
> zarzadzaniem energią są wporządku. Tak było od początku i nie wiem co
> jest grane. Może to wina płyty głównej - gryzie sie z xp-kiem ( mam
> niestety ECS'a), bo np. nie mogę zainstalować Xp z kartą graficzną na AGP.
> Dopiero wymiana karty na zwykła PCI pomaga. Ma ktoś pomysł jak
> rozwiązać problem hibernacji. Pomijając oczywiście zmianę płyty
> [...]

A tego ECS'a masz na chipsecie SiS ? Może nie zainstalowałeś sterowników
SisAGP, przed instalacją karty graficznej. Miałem kiedyś tę cudowną płytę
główną i tak instalowałem. Używałem dwóch systemów 98/XP. Wszystko było ok.

--
W owym czasie przyjaciel zgubi młotek przyjaciela,
a dzieci nie będą wiedzieć gdzie są rzeczy ich ojców,