Hibernacja pod XP

Autor: ale <rafzub[wytnij)_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 21 Oct 2004 - 13:59:26 MET DST

Mam taki problem:

2 systemy:
- win 2000 z działającą hibernacją,
- win Xp bez możliwości przejścia na Hibernację.

Czy może ktoś wiem co jest tego przyczyną. Wszystkie sprawy z zarzadzaniem energią są wporządku. Tak
było od początku i nie wiem co jest grane. Może to wina płyty głównej - gryzie sie z xp-kiem ( mam
niestety ECS'a), bo np. nie mogę zainstalować Xp z kartą graficzną na AGP. Dopiero wymiana karty na
zwykła PCI pomaga. Ma ktoś pomysł jak rozwiązać problem hibernacji. Pomijając oczywiście zmianę
płyty głównej... :-)

Dzięki za info...

Pozdro

Alek