C:Windows\K282010.log.vjotw -przy ładowaniu się winxp home

Autor: <pikolo1978_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 19 Oct 2004 - 10:40:59 MET DST

Pytanie jak w tytule. Po włączeniu się winxp home edition polska wersja pojawia
się kmunikat
C:\windows\k282010.log.vjotw
The archieve is either in unknown format or damaged.

Zastanawiam się czy bez formatowanie będzie potrzebne czy jakaś inna metoda.
Byłem w serwisie, ale oni nie za wiele pomogli. zainstalowali skaner mkswir z
internetu i przeskanowali znaleźli 150 trojanów skasowali i tyle. Nawet moja
panda pokazała połowę z nich, ale nie usuneła (jest regularnie aktualizowana
od zainstalowania na kompie). Próbowałem probramami hajdzakiem i cwshredderem
nic nie wskazał. Zwykłe kasowanie nic nie daje po włączeniu komputera komuikat
nadal się pjawia. Pytanie przypuszczam, że to jakaś nieudana aktyalizacja ze
strony microsoftu dla windowsa. Ktoś miał taki problem i może wie jak
zaradzić?