Programy FTP się nie łączą

Autor: ProCop <procop_at_o2.pl>
Data: Mon 18 Oct 2004 - 22:31:11 MET DST

Musze tu napisać bo więcej już sam nie wykombinuje. Posiadam Win XP SP2.
Nie mogę połączyć się z żadnym FTP'em (próbowałem Total Commanderem, IE,
Flash FXP). Cały czas jest Unable To Connect.
Jako firewalla mam Outposta 2.5, ale wygląda na to, że jest ustawiony
dobrze. Przy wyłączonym firewallu również nie działa. Wiem, że coś musiałem
przestawić bo wcześniej (tzn. przed formatem) wszytsko działało, po czym
przestało, a po zainstalowaniu na nowo systemu od początku nie działa.
Systemowy firewall jest wyłączony.
Będę wdzięczny za porady.