Nie wyswietla WWW

Autor: mk <mkosicki_at_gazeta.pl>
Data: Mon 18 Oct 2004 - 21:46:22 MET DST

Witam
Pracuje na Windowsie XP professional. Łacze sie z internetem przez modem

TPSA. Nie ustawiłem żadnego proxy. Wczoraj internet odmówił mi
posłuszeństwa. Antydialer łaczy mnie z siecią - Outlook express i
komunikatory chodzą bez problemu. Gdy korzystam iexplorera, wszystko
idzie klasycznie, znajduje witryne, wszystko jest ok, wczytuje wczytuje
a po chwili pokazuje że strony nie można wyświetlić. Zainstalowałem
Mozzile bo myslałęm że to wina przeglądarki ale nie pomogło.
Czy ktoś ma jakiś pomysł jak mozna to naprawić?
KOSA