Re: SP2, Radeon 9250 - problem

Autor: Roberto <robert74_at_DAMItkdami.net>
Data: Mon 18 Oct 2004 - 13:20:49 MET DST

Ktuś, czyli "Metto" posługując się mailem <mettoNOSPAM@gazeta.pl>, po
przemyśleniu napisał(a):

> Postanowilem wreszcie zainstalowac sobie SP1 i SP2. Po SP1 wszystko bylo
> ok, po SP2 zas przestal wykrywac Radeona 9250, nie moge zainstalowac
> zadnych sterownikow ATI do niego bo wywala komunikat, zeby zainstalowac
> wczesniej standardowy sterownik VGA. Instaluje rozne inne sterowniki
> jakies i nic... Pol nocy w morde nie spalem przez tego SP2 i juz nie
> wiem, oczy mnie bola od odswiezania 60 Hz :/, poradzcie bo jestem bliski
> wywalenia SP2 :>

A po kiego wała instalowałeś kolejno po sobie SP1 i SP2 ???? Przecież SP2
zawiera wszystkie dotychczasowe poprawki. Proponuję postawić system od nowa
ze zintegrowanej z SP2 płytki WinXP. Na kilku stronach są instrukcje jak to
zrobić, m.in. http://xp.net.pl/art/windowsxp_sp1a_cd.html

--
W owym czasie przyjaciel zgubi młotek przyjaciela,
a dzieci nie będą wiedzieć gdzie są rzeczy ich ojców,