SP2, Radeon 9250 - problem

Autor: Metto <mettoNOSPAM_at_gazeta.pl>
Data: Mon 18 Oct 2004 - 11:29:31 MET DST

Postanowilem wreszcie zainstalowac sobie SP1 i SP2. Po SP1 wszystko bylo ok,
po SP2 zas przestal wykrywac Radeona 9250, nie moge zainstalowac zadnych
sterownikow ATI do niego bo wywala komunikat, zeby zainstalowac wczesniej
standardowy sterownik VGA. Instaluje rozne inne sterowniki jakies i nic...
Pol nocy w morde nie spalem przez tego SP2 i juz nie wiem, oczy mnie bola
od odswiezania 60 Hz :/, poradzcie bo jestem bliski wywalenia SP2 :>

--
Michal