Re: jak zrobić uwierzylelnianie SMTP w exchange 2003

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Thu 14 Oct 2004 - 23:52:05 MET DST

dobert wrote:
> Witam wszystkich,
>
> Czy Exchange 2003 ma wbudowaną funkcję uwierzytalniania SMTP? Tak jak jest
> to zrobione na większości darmowych skrzynek e-mail? Chciałem włączyć coś
> takiego, żeby kazdy chcąc wysłać pocztę ze swojego konta na tym serwerze
> musiał znać hasło i login bo na razie wystarczy znać użytkownika...
>
> Jak w default virtual server->access->authentication skasowałem zaznaczenie
> przy anonymous access to z zadnej innej domeny nie można było przysłać maili
> na konta na serwerze... I jak się nad tym głębiej zastanowić to w zasadzie
> [...]

Mozna to tak skonfigurowac, mysle ze ten artykul ci troche wyjasni:
http://www.msexchange.org/pages/article.asp?id=54

Generlanie caly trick polega na tym ze pozwalasz bez autoryzacji na
dostarczanie poczty dla twojej domeny a jezeli ktos chce przez twoj
serwer wyslac e-mail do innej domeny niz twoja to juz musi sie autoryzowac.

--
Tomasz Onyszko [MVP]
T.Onyszko@w2k.pl