jak zrobić uwierzylelnianie SMTP w exchange 2003

Autor: dobert <dobert_at_bez.maila.pl>
Data: Thu 14 Oct 2004 - 11:20:10 MET DST

Witam wszystkich,

Czy Exchange 2003 ma wbudowaną funkcję uwierzytalniania SMTP? Tak jak jest
to zrobione na większości darmowych skrzynek e-mail? Chciałem włączyć coś
takiego, żeby kazdy chcąc wysłać pocztę ze swojego konta na tym serwerze
musiał znać hasło i login bo na razie wystarczy znać użytkownika...

Jak w default virtual server->access->authentication skasowałem zaznaczenie
przy anonymous access to z zadnej innej domeny nie można było przysłać maili
na konta na serwerze... I jak się nad tym głębiej zastanowić to w zasadzie
nie jest dziwne.

Stąd moje pytanie - czy wogóle da się taką opcję włączyć i jak to zrobić.

Dzięki za pomoc i pozdrawiam,
dobert