Problem z filtrem antyspamowym

Autor: Zdzisław Landowski <codeboy_at_wp.pl>
Data: Thu 14 Oct 2004 - 13:24:00 MET DST

Mam duzy problem na jednym z Outlook'ow 2000 dzialaja reguly wiadomosci
smieci (chcoc nie sa wlaczone)
lub nie umiem ich znalesc, osoba ta dostaje bardzo duzo waznej
korespondencji z zagranicy a ten filtr przerzuca te wiadomosci do usunietych
wiadomosci , przekopalem wydaje mi sie wszystko w O2k ale nie udalo mi sie
znalesc zadnej regulki , ktora za to odpowiada. Czy ktos wie moze co i jak
to wylaczyc ?

--
pozdrawiam
Zdzisław Landowski vel CodeBoy