Re: W2K pl plus KB840987

Autor: Marek Wierzbicki <marek.wierzbicki.____at_azymut.pl>
Data: Thu 14 Oct 2004 - 13:21:53 MET DST

> z list dyskusyjnych itp wynika niestety ze to nie tylko twoj probelm a
> bardziej ogolny - napewno na niektorych modelach Dell'a, wiec pewnie
> jest to powiazane ze sprzetem albo BIOS

Dzięki
Jeśli kolekcjonujesz tą listę to podaję parametry swojej (jakiś składak,
więc nie potrafię dokładnie odpowiedzieć co to jest, a wiem, że sprzętowcy
po numerkach dochodzą):

Award Modular Bios v.6.00PG
Intel 815 AGPset BIOS for 60XM7E F7
i numerek:
03/22/2001 i815-ITE8712-6A69RG0BC-00

Potwierdzam, że w trybie awaryjnym da się odinstalować tą poprawke i
wszystko wraca do normy.

Jak myślisz będzie poprawka na poprawkę - czy jak się takie sprawy załatwia?

Marek