Re: Panda + logowanie do sieci

Autor: Seweryn Kolano <sewkol_at_USUNTO.poczta.onet.pl>
Data: Thu 14 Oct 2004 - 11:14:43 MET DST

Jeżeli to komuś pomoże w rozwiązaniu mojego problemu to doszukałem się
nowych informacji.

To na 100% Panda i jestem prawie pewien że chodzi o protokół TCP/IP. W
msinfo32 w informacjach o protokołach jest jakby nakładka Pandy na protokół
TCP/IP - dokładna nazwa - PAV_LAYERED over [MSAFD Tcpip [TCP/IP]].
Analogicznie jest dla UDP. I pewno dlatego nie może wystartować usługa
"Logowanie do sieci"

Próbowałem "odświeżyć" protokół, zainstalowany został od nowa, ale nie
pomaga.

Seweryn Kolano