Panda + logowanie do sieci

Autor: Seweryn Kolano <sewkol_at_USUNTO.poczta.onet.pl>
Data: Wed 13 Oct 2004 - 10:34:55 MET DST

Witam wszystkich

Odkryłem ostatnio problem: na kompputerach Win XP podłączonych do domeny
(Samba 3.0.4) po zainstalowaniu Panda Antivirus 2004 i o zgrozo jej
aktualizacji wysypuje się usługa logowanie do sieci. "Dzięki" temu nie mogę
dostać się na ten komuter z innego (chodzi mi głównie o udostępnione
drukarki). Co ciekawe z tego kumputera na którym jest wyłączona ta usługa to
musze podawać hasła przy wchodzeniu na inny (też w domenie).
Jestem przekonany na 99,9% że to wina Pandy, bo po instalacji systemu
wszystko chodzi ok - problem pojawia się dopiero po zainstalowaniu Pandy.
Ręczne odpalenie usługi daje błąd nr 10106, że dostawca usługi nie jest
dostępny (czy coś takiego).
Czy ktoś z Was spotkał się z takim problemem i jak go rozwiązał ???

Seweryn Kolano