Re: drukarka HP DJ 710C i w2k

Autor: Maciek Mis <foto.amatorDOD_at_interia.pl>
Data: Sun 10 Oct 2004 - 14:09:19 MET DST

> Niestety, nie ma alternatywy dla tego niby-sterownika.
szkoda bo to bardzo dobra drukarka i nie zamierzam jej zmieniac a taki
druk to jest dosyc drogi :-( wydawalo mi sie ze HP jest powazna firma i
dba o swoich klientow nawet jak maja stary sprzet! po raz kolejny sie
rozczarowalem do nastepnej firmy :-(
trzeba pamietac zeby wylaczyc druk w kolorze!

Maciek