konfiguracja/blokada systemu => win200 NT

Autor: Cris <cris_at_os.pl>
Data: Fri 08 Oct 2004 - 23:23:45 MET DST

Witam,

Pytanko, w jaki sposób zablokować katalogi (foldery),tak, aby była odmowa
dostępu do nich i jakakolwiek ich wewnętrzna modyfikacja. Pytanie również
dotyczy zablokowania całkowitego paska MENU start (aby był ukryty - pełna
blokada), to samo się dotyczy takich poleceń:
msconfig, msinfo32, regedit itp. Wiem, że pewne pilki można wykasować, ale
nie tędy droga. Wiem również że są stosowne programiki aby coś takiego
zrobić, (lecz nie zabardzo mam czas na ich szukanie i nie o to chodzi),
głownie mi zależy na zmianach w samym systemie, bez ingerencji obcego softu.

Moim celem jest całkowite zablokowanie komputera dla osób postronnych, aby
kompletnie nic nie mogły zrobić nie mając stosownych uprawnień.
Cała sprawa dotyczy systemu WIN 2000 NT Profesional

Z góry wielkie dzięki.

pozdr.
    Cris