Re: Znika litera dysku - pomocy!

Autor: Kisiu <kisiufWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 07 Oct 2004 - 13:24:39 MET DST

> "Kisiu" <kisiufWYTNIJTO@poczta.onet.pl> wrote in message

> No to sproboj zalozyc partycje 30G i reszte pozostaw pusta. ja mialem
> tak w NT4.0 ze dysk byl cacy widziany i przez bios i system, ale jak
> zalozylem wiecej partycji, ktore na jednym dysku zajmowaly wiecej niz
> 32G, to byl BSOD i w rezultacie dysk 60G chodzi jako 32G.
>
> --
> bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
> Uwaga adres w naglowku jest antyspamowy !!!

OK tylko ze jak nie dziala z partycja 2 GB to z 30 tez nie bedzie.
Tak przynajmniej mi sie wydaje...
A tak na marginesie to ze zworkami na dysku tez probowalem.
Wlasnie przyszedl mi do glowy pewien pomysl...
Na dysku jest mozliwosc ustawienia zworki do pracy dysku:
- jako Primary Master
- selekt cable
- ograniczenie do 32 GB
Pytanie: Co bedzie jak nie bedzie zworki wcale? Jak bedzie pracowal dysk?
pozdrawiam
Kisiu