Re: Znika litera dysku - pomocy!

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Thu 07 Oct 2004 - 13:13:23 MET DST

"Kisiu" <kisiufWYTNIJTO@poczta.onet.pl> wrote in message
news:1243.000008b8.41651f14@newsgate.onet.pl...

> Tak, BIOS widzi dysk.
> Probowalem juz roznych dziwnych rzeczy: z wylaczeniem dysku w BIOSie,
> tworzeniem 2 GB partycji, zakladaniem partycji fdiskiem itp
> Niestety nic :-(

No to sproboj zalozyc partycje 30G i reszte pozostaw pusta. ja mialem
tak w NT4.0 ze dysk byl cacy widziany i przez bios i system, ale jak
zalozylem wiecej partycji, ktore na jednym dysku zajmowaly wiecej niz
32G, to byl BSOD i w rezultacie dysk 60G chodzi jako 32G.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl