Re: MCSA i inne certyfikaty MS

Autor: Paweł Goleń <p_golen_at_ks.onet.pl>
Data: Thu 07 Oct 2004 - 10:57:23 MET DST

Algeroth wrote:

> Jak nie wiesz jaka jest odpowiedź, to skąd wiesz, która jest tym kluczem
> (może jakiś przykład, bo niebardzo rozumiem) ? ;)

Po części tak jak Tomek Onyszko napisał, po części inaczej. Wyobraź
sobie, że Microsoft wprowadza bardzo nowatorską technologię o nazwie AAA
dotyczącej zarządzania dyskami. Jeśli jest pytanie o dyski, na które nie
potrafisz udzielić odpowiedzi, a wśród odpowiedzi jest AAA, to na 90%
będzie to odpowiedź prawidłowa.

--
Paweł Goleń
mailto:p_golen@ks.onet.pl