Re: MCSA i inne certyfikaty MS

Autor: Algeroth <algeroth1_at_o2.pl>
Data: Thu 07 Oct 2004 - 10:52:14 MET DST

Użytkownik " Tomasz Onyszko" <gekkon@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:ck2ulf$6k4$1@inews.gazeta.pl...

> Jak znasz material i _dokladnie_ przeczytasz pytanie ze _zrozumieniem_
> to bez
> problemu zaznaczysz prawidlowa odpowiedz :) i to jest odpowiedz klucz
> IMO :)

To się zgadza, tak czasmi jest, chociaż nie w każdym pytaniu. Zresztą
chodzi tu o to, że jak znasz dobrze materiał to potrafisz wyeliminować
więcej pytań i dlatego znasz odpowiedź - na tym polega wyższość testów nad
odpowedziami opisowymi.

Jak już jesteśmy przy egzaminach to powiedzcie mi czy dużo różni się
egazmin 70-215(w2k serwer) od odpowiednika dla w2k3 (chyba 70-290). Bo
zamierzam zdać 70-215,ale zacząłem się zastanawiać czy nie lepiej z w2k3.
Z tym , że jest pewnien problem - nie mam doświadczenia w administrowaniu
w2k3. Co o tym sądzicie??

Pozdrawiam
Algeroth