Re: MCSA i inne certyfikaty MS

Autor: Jacek Marek <no.spam_jmarekw_at_interia.pl>
Data: Thu 07 Oct 2004 - 10:11:03 MET DST

Jim wrote:
> To są testy róznych firm??? Myślałem że to jakiś standard microsoftu.
Owszem conajmniej dwóch (w polsce).
Standard jest taki że firmy te mają błogosławieństwo MSa a dodatkowo
Novella, Citrixa, ....

> A jakie materiały najlepsze na naukę??? MS-Press / Trainig Kit w
> zupełności wystarczą??
W zupełności to nie. Potrzeba jeszcze "otrzaskania" z systemem i
zrozumieniem że jeżeli coś nie jest napisane wprost oznacza system na
defaultach - choćby z punktu widzenia Administratora (praktyka) byłoby to
czyste kretyństwo/szaleństwo.

JM