Re: windows na dysku z interfejsem usb

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 06 Oct 2004 - 16:00:58 MET DST

Użytkownik "Piotr 'Sofcik' Smerda" <piotrs00@niespamowac.pl> napisał w
wiadomości news:10l5jisbc9g4o.1av97148sdia7.dlg@40tude.net
> On Wed, 6 Oct 2004 15:23:36 +0200, Michal Kawecki wrote:
[...]
> No cóż ... co racja to racja. Linux to nie Windows ...
> Ale zastanawiam się czy np użycie bootdiska z
> http://nu2.nu/bootdisk/ntboot/
> nie mogłoby się przydać. Potem już chyba można by zmapować jakimś
> sprytnym sterownikiem USB na ścieżkę ARC i spróbować dalej bootować :)
           ^^^^^^^^^^
A o czym ja pisałem w poprzednim poście?

Trzeba by jednak jeszcze zasugerować kernelowi, żeby zechciał nie
killować z pamięci wcześniej uruchomionego obcego środowiska startowego,
tudzież pominąć rozpoznawanie USB w procesie uruchamiania systemu. Ot,
takie tam duperele... ;-))

> Eee no coś Ty :) Jam prosty admin a nie jakiś programista. Do pisania
> programów kiedyś mnie przyuczać próbowali ja jednak wyszedłem z tego
> "drzwiami bocznymi" i trafiłem do świata OSów i DB :) I dobrze mi tu.
> A na betatestera też się nadaję :)

Ja też nie mam ambicji bycia programistą - może niech się takowy ujawni
i doda coś do tej dyskusji, bo utknęliśmy w martwym punkcie... BTW zdaje
się, że WinPE można już uruchamiać z nośników wymiennych. Z CD w każdym
razie działa.

/odpowiadając zmień px na pl/