Re: windows na dysku z interfejsem usb

Autor: Piotr 'Sofcik' Smerda <piotrs00_at_niespamowac.pl>
Data: Wed 06 Oct 2004 - 15:46:56 MET DST

On Wed, 6 Oct 2004 15:23:36 +0200, Michal Kawecki wrote:

> Użytkownik "Piotr 'Sofcik' Smerda" <piotrs00@niespamowac.pl> napisał w
> wiadomości news:epv5tgnwk8i5$.1ts7yfbr0frvb$.dlg@40tude.net
> [...]
>
> Powiem, że Linux to nie XP ;->.
> (albo XP to nie Linux - co kto woli)

No cóż ... co racja to racja. Linux to nie Windows ...
Ale zastanawiam się czy np użycie bootdiska z
http://nu2.nu/bootdisk/ntboot/
nie mogłoby się przydać. Potem już chyba można by zmapować jakimś sprytnym
sterownikiem USB na ścieżkę ARC i spróbować dalej bootować :)

> W obecnych systemach nie jest to możliwe. Chyba że zatrudnisz się w
> Microsofcie i sam to napiszesz ;-). Zgłaszam się na betatestera ;-)).

Eee no coś Ty :) Jam prosty admin a nie jakiś programista. Do pisania
programów kiedyś mnie przyuczać próbowali ja jednak wyszedłem z tego
"drzwiami bocznymi" i trafiłem do świata OSów i DB :) I dobrze mi tu.
A na betatestera też się nadaję :)

--
Pozdrawiam
Piotrek