Re: PKI

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 05 Oct 2004 - 13:38:44 MET DST

W dniu Tue, 5 Oct 2004 13:36:06 +0200, osoba określana zwykle jako
x pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>No to ja teraz sie troche zatracilem, bo nie rozumiem jednej rzeczy,
>dlaczego moge klucz publiczny wysylac spokojnie?Przeciez jak ktos go
>przechwyci odczyta moja zaszyfrowana informacje - nie rozumiem tego

Nie. Szyfruje się _adresata_ kluczem publicznym. Twój publiczny służy do
weryfikacji podpisanych przez Ciebie - Twoim prywatnym kluczem
wiadomości, bądź do zaszyfrowania wiadomości do Ciebie tak, żebyś mógł
do odszyfrowania użyć swojego prywatnego.

Pozdrawiam

--
[  Kruk@epsilon.eu.org   ]