Windows 2000 Szyfrowanie danych

Autor: Paweł xxx <berstrong_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Tue 05 Oct 2004 - 13:37:13 MET DST

Mam duży problem otóz napisałem prace dyplomową pod win98. Ale zachcviało mi
sie win2000, wiec wszystkie dane przeniosłem na inną partycje FAT32 a z
pierwszej zrobiłem NTFS i zainstalowałem win2000, później z Fat przegrałem
wszystko na NTFS i przy którymś uruchomieniu kompa nie mam dostępu do mojej
pracy bo jest zaszyfrowana ??? JAKIM PRAWEM ? samo sie zablokowało? CO ROBIĆ ?