Re: konta uzytkownikow

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Mon 04 Oct 2004 - 09:47:07 MET DST

bartek wrote:
> Witam !
> Mam taki problem, komputer musi byc pozostawiony na koncie administratora,
> bedzie kozystalo z niego wiele osob, ale musze uniemozliwic im operacje na
> kontach, a wiec dodawanie i modyfikownie juz istniejacych kont. I tu
> problem, szukam w rejestrze odpowiedniego klucza, ale jak na razie z
> miernymi wynikami, moglby ktos naprowadzic mnie na wlasciwy trop.Dodam ze
> ukrycie calego panelu sterowania nie wchodzi w gre.

A dlaczego musza pracowac na koncie administratora ? Moze wystarczy im
odpowiednie konto uzytkownika + uprawnienia na plikach i rejestrze do
odpowiednich aplikacji itp?

Jezeli beda mielo prawa administratora to niestety ale zablokowanie im
mozliwosci dodawania kont uzytkownikow jest raczej niemozliwe

--
Tomasz Onyszko [MVP]
T.Onyszko@w2k.pl