Drukarka nie drukuje po zalogowaniu do AD

Autor: Maciek S. <m_sochaWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 04 Oct 2004 - 09:43:02 MET DST

Witam wszystkich!
Mam problem z drukowaniem pod Win XP Pro po zalogowaniu do domeny AD Win 2003
Server.
Na drukarce HP DJ 1220c na LPT1 po zalogowaniu lokalnie do komputera drukuje
bez problemu. Gdy tylko na tym kompie użytkownik zaloguje się do domeny AD
wydruki lecą "w powietrze", bez żadnych komunikatów (uruchamia się menadżer
wydruków, "drukuje" i zamyka się nie wysyłając nic na drukarkę).
Próbowałem już usuwać drukarkę z systemu i instalować po zalogowaniu do AD.
Ściągnąłem też najnowsze stery z HP i bez rezultatów. Nadałem też prawa
administratora do komputera lokalnego dla użytkownika AD i dalej nic.
Usunąłem też cały profil użytkownika AD i dodałem go od nowa.
Nadałem też wszystkie możliwe prawa do drukarki dla wszystkich i też bez
rezultatów.
Na koniec zainstalowałem jeszcze SP2 do XP ale to też nie pomogło.
Narazie skończyły mi się pomysły. Może ktoś wie o co chodzi?
Dzięki za pomoc z góry.