Re: jak odinstalować coś takiego

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 02 Oct 2004 - 18:50:49 MET DST

Użytkownik "Dawid " <freemanek.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:cjmi4o$jik$1@inews.gazeta.pl
> Krótko i treściwie:
> Miałem zainstalowany Partition Magic 8, i przy jego pomocy chciałem
> zmiemnić litery dysków na komputerze
> Potiwerdziłem zmiany , które chce dokonać, komputer wyłączył się i
> ponownie uruchomił
> teraz operację którą miał wykonać PM nie może wykonać ponieważ jakiś
> tam plik XMNT2000 (czy jakoś tak) nie został znaleziony.
>
> wyrzuciłem PM8, jednakże za każdym razem przy uruchamianiu windowsa
> XP PROF, wyskakuje ten sam napis XMNT2000 not found.... po czym
> komputer już noralnie działa.

Taaa... ja miałem taką przygodę już z Partition Magic w wersji 7, w 2001
roku. Od tego momentu omijam go z daleka. Ciekawe, że jeszcze nie
poprawili tego babola... ;->

P.S. Usuń xmnt2002 z klucza HKLM\SYSTEM\CCSet\Control\Session Manager,
wpis BootExecute. Ma tam być tylko autocheck autochk*.

/odpowiadając zmień px na pl/