jak odinstalować coś takiego

Autor: Dawid <freemanek.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Sat 02 Oct 2004 - 17:40:08 MET DST

Krótko i treściwie:
Miałem zainstalowany Partition Magic 8, i przy jego pomocy chciałem zmiemnić
litery dysków na komputerze
Potiwerdziłem zmiany , które chce dokonać, komputer wyłączył się i ponownie
uruchomił
teraz operację którą miał wykonać PM nie może wykonać ponieważ jakiś tam plik
XMNT2000 (czy jakoś tak) nie został znaleziony.

wyrzuciłem PM8, jednakże za każdym razem przy uruchamianiu windowsa XP PROF,
wyskakuje ten sam napis XMNT2000 not found.... po czym komputer już noralnie
działa.