Re: instalacja unattended

Autor: Kajetan <kajetanREMOVETHIS_at_andthischrobot.krakow.pl>
Data: Thu 30 Sep 2004 - 01:55:23 MET DST

On Wed, 29 Sep 2004 18:13:03 +0200, geos <geos@nowhere.org> wrote:

> witam,
>
> przebijam sie od jakiegos czasu przez dokumenty dotyczace instalacji
> windows bez udzialu uzytkownika. na razie najlepsze opracowanie
> znalazlem tutaj:
>
> http://unattended.msfn.org/
>
> teraz mam pytania:
> 1) czy moge zastosowac te procedure bez zmian do windows 2000/2003EE?

Prawdopodobnie tak, nie ma raczej duzych roznic pomiedzy unattendem 2k a
2k3.

> 2) nie umiem znalezc informacji jak przy takiej instalacji zadeklarowac
> katalog z plikami i profilami uzytkownikow ("Documents and Settings") na
> innej partycji. jak to mozna zrobic? chcialbym, aby cale windowsy byly
> na C: ale ww. folder na E:

profilesdir --> google.com

> 3) czy znacie inne opracowania krok po kroku jak przygotowac cd do
> takiej instalacji? szczegolnie interesuja mnie systemy w2k i w2k3..

W ResourceKit do Windows XP jest opis. Ale powinien ci wystarczyc spokojnie
deploy.chm z deploy.cab z cd instalacyjnego windowsow.

> bede wdzieczny za sugestie i linki, moze ktos przygotowywal juz taka
> plyte i moze podzielic sie uwagami.

Plyte? Plyte sie ma zwykla tylko na dyskietce sie zapisuje winnt.sif i
jedzie.
Jesli chcesz cos ekstra uruchamiac bezdotykowo po zainstalowaniu (drivery
jakies
czy aplikacje) jeszcze to poczytaj o "$OEM$ structure".