Re: windows 2000 sterowniki nvidii wysypują system

Autor: Mera BV <idont_at_read.mail>
Data: Thu 30 Sep 2004 - 01:48:51 MET DST

> 53.xx i działają doskonale. Proponowałbym zrobić "downgrade"
> sterowników - przy nowych wzrost wydajności nie będzie znaczący (o
> ile jakikolwiek będzie).

Nie będzie wzrostu bo nie było wcześniejszych. Te sterowniki były pierwszą
instalowaną rzeczą w systemie.

> Ponadto - co w tych super nowych sterownikach zostało zmienione by
> instalować je na wersji serwerowej Windows?

Te 61.77 miały tę zaletę, że były pod ręką ;) a komputer i tak ma
czarno-biały monitorek... wystarczyłyby standardowe VGA, ale pod nimi wiele
programów nie chce chodzić.

> Wg mnie w zupełności wystarczyłyby sterowniki serii 43.xx/44.xx...

Już po problemie - po zainstalowaniu jakichś starych 21.xx i directx-a 8
system hula jak należy.

Tylko dlaczego nvidia pisze, że te 61.77 są zgodne z 2000 i XP i z długą
listą kart graficznych?

Jest jeszcze inny problem: od czasu do czasu niebieski ekran z egzotycznymi
błędami, podobne cuda pod Linuksem. Stawiam na RAM, trzeba będzie
przetestować.

--
Méra
serga aed siym