Re: Sprawdzanie dysku x 1000000...

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 28 Sep 2004 - 21:37:20 MET DST

Użytkownik "Realtor" <misza128@wp.pl> napisał w wiadomości
news:cjbn4p$6d8$1@nemesis.news.tpi.pl
> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości
>
> Bo jest nowy i wiem, że po przeinstalowaniu Windy nie miałbym już tego
> problemu. Ale komu się chce robić reinstal Windy?

Twoja logika poraża ;-))))).
Chkdsk włącza się wówczas, gdy w bootsektorze partycji zostanie
ustawiony bit "dirty", co oznacza nieprawidłowe zamknięcie systemu - ale
już wcale niekoniecznie błędy. O tym, czy są, decyduje sprawdzenie
chkdskiem. Zaś twoim zadaniem nie jest utrudnianie mu pracy - bo jak się
pojawią *prawdziwe* błędy i ich w porę nie usuniesz, to się partycja
rozsypie - tylko usunięcie przyczyny nieprawidłowego zamykania systemu.
Updatuj BIOS płyty głównej/kontrolera dysku, zaktualizuj sterowniki,
sprawdź czy tasiemkę masz 80-żyłową, w ostateczności wyłącz cache zapisu
we włąściwościach dysku. I nie wciskaj "Reset" podczas pracy systemu
;-)).

/odpowiadając zmień px na pl/