Re: Problem z Sata

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 28 Sep 2004 - 21:31:32 MET DST

Użytkownik "Piotr Kurzeja" <p.kurzeja@wp.pl> napisał w wiadomości
news:04092815055252@polnews
> [...]
[...]

> witam
> niestety jak dotychczas nie znalazłem odpowiedzi na pytanie
> jeżeli rozchodzi się o sys to mam tylko jeden i raczej odpada
> Z tego co się oriętuję to alerty jeżeli już są to dotyczą one tylko
> aktualnej sesji (uruchomienia) a jak mi to się już dzieje to jest po
> systemie więc nie mogę zdjagnozować tego problemu w ten sposób
> A chkdsk nic nie wykrywa
> jedyne czego jeszcze nie robiłem to diagnostyka programem
> Może masz jeszcze jakieś pomysły jak to ugryść ;)
> Każa rada mile widziana

A może chodzi o błędy typu "Plik rejestru SYSTEM* jest uszkodzony"? To
by świadczyło o problemach ze zrzucaniem cache na dysk twardy. Zmień
sterowniki kontrolera dysków, updatuj BIOS, w ostateczności wyłącz cache
zapisu we właściwościach dysku. A tak uszkodzony system w miarę łatwo
postawić na nogi:

"Jak odzyskać system po uszkodzeniu Rejestru, które uniemożliwia
uruchomienie systemu Windows XP
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;307545"

*zamiast SYSTEM może być np. SOFTWARE.

/odpowiadając zmień px na pl/