restarty windows serwer 2003

Autor: Radzik <p.radzikowski_at_brpo.gov.pl>
Data: Tue 21 Sep 2004 - 09:40:46 MET DST

Witam wszytkich ,
mam pytanko po przesiadce z nt serwer na 2003 serwer, komputer zaczął sie
restartować, jedyne elementy wymieniane w serwerze to dorzucony dysk 80gb i
nagrywarka dvd, zauważyłem że wczoraj restart poszedł przy dużym obciązeniu
dysku tzn podczas kopi między katalogami ok 5 GB danych, czy może być to
wina dysku? tzn tak mi sie nasuwa to jako przyczyna, a może coś z
konfiguracja??

dziękuje za odpowiedzi i rady

pozdrawiam

piotrek