Re: Dotyczy czcionek/literek

Autor: Jack <jrm_at_op.pl>
Data: Tue 21 Sep 2004 - 09:26:17 MET DST

Użytkownik "Elraf" <elraf@wp.pl> napisał w wiadomości
news:cinj7t$hd1$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Czy ktoś wie co na to poradzić? W
> sumie mógłbym usunąć profil i założyć go na nowo ale łączy się z tym
> trochę
> pracy w kopiowaniu danych, poczty jak i konfiguracji programów od
> nowa.
> Wolałbym coś prostszego.

Usuń inne układy klawiatury niż polski programisty na tym profilu,
czasem sie przestawia samoczynnie. Sprawdź narzędzia=>język w Wordzie,
zresztą w tej wersji Office'a jeżeli dobrze pamiętam było jeszcze
jakieś narzędzie do ustawień językowych, tylko nie wiem czy masz
zainstalowane. Zainstaluj dostępne poprawki do Worda. Może coś pomoże.

--
Jack