Re: [WINDOWS 2003 SERVER] - Uslugi terminalowe - czy to sie uda ???

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Sun 19 Sep 2004 - 22:52:33 MET DST

Paweł Goleń wrote:
> Tomasz Onyszko wrote:
>
> No tak, tylko to co się wydaje tańsze, później okazuje się zdecydowanie
> droższe w praktycznym wykorzystaniu. Zwłaszcza, jeśli później się okaże,
> że jeden serwer terminalowy to za mało. Moim skromnym zdaniem serwer
> plików się przyda, łatwiej na jednym serwerze zrobić tanim kosztem
> backup, a platforma rozwojowa bardziej będzie. I jeszcze jedno, nie znam

Mi teo lumaczyc nie musisz tlumaczyc IMO dla 80 pracownikow dla Office
na TS to minimum rozsadnym sa dwa serwerki + osobny serwer plikow - na
serwerach TS tylko dyski na tymczasowe profile itp

> autocada, ale większość aplikacji "normalnych" na prawdę nie zyskuje
> wiele po przejsciu z dysku 7.200 na 10.000, wydaje mi się, że bardziej
> istotną sprawą jest jednak RAM, bo swapowanie zawsze zarżnie komputer.

NIe chodzilo mi o aplikacje same o raczej wlasnie o system dyskow
sluzacy do przechowywania danych uzytkownikow itp

> Co ciekawe, to systemy są bardzo często zabijane przez operacje na
> małych plikach (patrz podpisywanie pakietów SMB i małe pliki).
> A korzystając z okazji chciałem napięntować nową Operę, która nie bardzo

a to juz na pl.pregierz :)

> radzi sobie z przekierowaniem %appdata%, co jest dość pospolitą sytuacją
> w przypadku serwerów terminalowych. Polecam Firefoxa :)

A to sie przylacze - chociaz nie korzystam z niego na terminalu to
przyjemny w uzywaniu jest

--
Tomasz Onyszko [MVP]
T.Onyszko@w2k.pl