problem z odczytaniem dyskietki

Autor: Miklewicz Marek <miklewiczUSUNTO_at_icenter.pl>
Data: Sun 12 Sep 2004 - 12:09:27 MET DST

Witam
Mam pewna dyskietke, na ktorej sa bardzo wazne dla mnie dane. Do wczoraj
normalnie moglem korzystac z jej zawartosci a dzisiaj przy probie dostepu do
niej dostaje komunikat ze dysk nie jest sformatowany. Stacja dyskietek jest
sprawna bo inne dyskietki odczytuje poprawnie, dyskietka raczej rowniez bo
od wczoraj nie wyciagalem jej ze stacji, nie spadla mi ani w zaden fizyczny
sposob nie zostala uszkodzona. Czy jest jakas szansa na odzyskanie tych
danych i ew. jezeli tak to jakim programem probowac.

--
Pozdrawiam
Miklewicz Marek