Re: [2k/2k3] kłopoty z AD - długie

Autor: Krzysztof Bartoszak <krzysztof.bartoszak_at_put.poznan.pl>
Data: Mon 06 Sep 2004 - 12:44:59 MET DST

On Mon, 06 Sep 2004 09:28:51 +0200, Krzysztof Bartoszak
<krzysztof.bartoszak@put.poznan.pl> wrote:

> [...]
[...]
>schemat nadal nie daje się aktualizować:
>
>X:\I386>ADPREP.EXE /forestprep
>[...]
>
>Opened Connection to DC-SERVER
[...]
> [...]
>Błąd dodawania w wierszu 4: Zajęty.
>Błąd strony serwera: "Wystąpił błąd bazy danych.".
>Pomyślnie zmodyfikowane wpisy: 0.
>Wystąpił błąd w programie.
>ERROR: Import from file H:\WINNT\system32\sch14.ldf failed. Error file is saved in ldif.err.14.
>
>If the error is "Insufficient Rights" (Ldap error code 50), please make sure the current logged on user has rights to read/write objects
>in the schema and configuration containers, or log off and log in as an user with these rights and rerun schupgr.exe.
>Program Adprep nie może uaktualnić schematu we wzorcu schematu.
[...]
>Czy możliwe jest, że przyczyną jest robienie tego przez TS?

I odpowiadam sam sobie po raz kolejny: nie jest.

po trzech dniach pod poprzedniej próby (w międzyczasie nic nie
robiłem) jeszcze raz z głupia frant uruchomiłem adprep /forestprep
(przez terminal) i poszło bez zająknięcia.

Wszystkim grupowiczom dziękuję za uwagę i szczere zaangażowanie.

kB

A to jest wypełniacz, by ten post został przepuszczony przez durny
serwer news