Re: Co sadzicie na temat tego artykulu?

Autor: Grazyna <kuzynkagra_at_-wytnij-poczta.onet.pl>
Data: Sat 04 Sep 2004 - 12:24:14 MET DST

Dariusz Kuliński / TaKeDa napisał w wiadomości
> On Sat, 4 Sep 2004 02:13:36 +0200, Grzegorz Niemirowski wrote:
>
> Z nazwy wynika, że to jakiś limit ile razy system ma dokonywać
> retransmisji pewnie w przypadku jak drugi komputer nie odpowiada aby
> zerwać połączenie.
>
> Ta zmienna nie kontroluje ile połączeń system może zainicjować na raz.

Zgadza się, ale chyba część problemów pomaga to obejść. Nie jestem w
stanie sensownie dyskutować na ten temat, bo nigdy nie próbowałam się
temu bliżej przyglądac, jako że p2p nie używam. Moze jest tak, jak dalej
piszesz. Lada dzień pojawi się polska wersja SP2, wtedy pewnie można tu
będzie poczytać, jak to wygląda w praktyce.

--
Grażyna