Re: Co sadzicie na temat tego artykulu?

Autor: Dariusz Kuliński / TaKeDa <spam_goes_here_at_takeda.tk>
Data: Sat 04 Sep 2004 - 02:53:46 MET DST

On Sat, 4 Sep 2004 02:13:36 +0200, Grzegorz Niemirowski wrote:

> No to po co oni piszą o tym wpisie do rejestru? Z resztą IMO to całe
> ograniczenie niewiele da.

Z nazwy wynika, że to jakiś limit ile razy system ma dokonywać retransmisji
pewnie w przypadku jak drugi komputer nie odpowiada aby zerwać połączenie.

Ta zmienna nie kontroluje ile połączeń system może zainicjować na raz.

Podobno ten cały ich SP2 nie limituje połączeń a tylko ogranicza prędkość
ich tworzenia, co w przypadku p2p jest krytyczne ten limit po prostu
zmniejszy transfer w klientach które nawiązują wiele połączeń z wieloma
osobami. (Moje przypuszczenie, to sieci m.in. takie jak FastTrack, eDonkey,
Overnet, BitTorrent itp. nie powinno np zaburzyć klientów starszej
generacji, które zwykle łączyły sięz jedną osobą aby ściągnąć jeden plik,
np WinMX, nie wiem czy Direct Connect nadal też tak robi)

--
takeda@IRCnet.EFnet, ICQ# 15827691, TLEN: taked4
EMAIL: 5570bmv02@NOsneakemailSPAM.com